back in the game!

jag ångrar verkligen att jag inte bloggat mer än vad jag gjort sen jag flyttade till oslo!
det är ju ändå så sjukt kul och kunna kolla tillbaka och minnas och läsa och skratta, gråta, ja allt!

så nu tänkte jag faktiskt köra igång igen :)

just nu så ligger jag i sängen på grönland där jag bott sen sista augusti :) sjukt snälla pojkar!
imorgon så är det flytt till en ny lägenhet, ska bli skönt och inte bo i två resväskor och 6 stora plastpåsar!

tänkte mest slänga in ett liten kortis om att jag är tillbaka igen!
undrar verkligen hur många gånger jag kört den nu, sist jag skrev var ju när jag kom hem från thailand ungefär!

men iaf, nu är det dags och sova och ladda om inför flytt och ny lägenhet :) HAPPY FACE!

godnatt!

snart så är vi tillsammans igen babes :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback