internetproblem...

Hello there!

äntligen så fick jag igång det där jäkla internet igen..

jag har ju flyttat sen sist! och när vi kom till den nya lägenheten så fanns det visst inget internet. fixade det förra veckan och det har inte gjort annat än strulat... fyfan!

nu så lyckades jag iaf!

sitter hemma just nu, madde och nelly är på jobb, im free like a bird today ;)

farmor och farfar har varit på besök sen igår, så vi käkade världens godaste kebab igår och satt här hemma och bara tog det lugnt och pratade massa och hade det mysigt :) idag så blev det en liten sväng i byn och visa mitt jobb och en liten kaffepaus.

efter det åkt så drog jag en runda på lökka, hittat massa mysiga och härliga butiker, ska utforskas mer;)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback