vuxenpoäng till mig!

Hemma efter en långdag på jobbet, stannade kvar en timme för och fixa och trixa lite inne på småting ;)
åååh jag vill bara kunna visa er allt, men det kommer bilder till helgen då vi har öppnat!

det är ju som sagt öppningsfest på lördag ;) vill vi läsa och veta mer om jobbet mitt så kan ni allting hänga lite på vår facebook-sida
Ting, och varför inte gå in och "gilla" vettja!


iaf, jag har varit duktigt idag och fyllt i papper om nytt körkort, mitt har ju på något magiskt sätt försvunnit..
kan inte hitta det, jag har letat i varenda väska, alla fickor jag kan hitta. ja - överallt.
men iaf, imon så åker papperna på postboxen och så snart så kommer det väl ett nytt! :)
så vuxenpoäng till mig!

kanske ska passa på och samla på mig några till och faktiskt ta tag i städningen nu som jag inte gjorde igår?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback