Förlåt

hej på er!

jag ber om ursäkt för riktigt kass uppdatering sista dagarna, men helgen var fullspäckad med jobb och festligheter och nu så känner jag nog att det är dags och komma tillbaka till bloggandet igen ;)

jag har lite roliga grejer framför mig nu ;)
jag åker hem till sverige och hälsar på om 1 vecka! ska bli så grymt skönt och träffa familj och vänner och sådär.
blir såklart en sväng till båstad och hälsa på kusiner och såklart mitt lilla underbara kusinbarn :D

sen så en annan grej som oxå händer snart!!
det var ju iof inte så längesen jag såg solen men jag saknar den så mycket så jag, madde och cornelia bokade en resa till mallis i slutet av maj ;) WOHOOO säger jag bara!

SJUKT NAJS KOMMER DET BLI!

så, nu så ska jag lassa över helgens bilder i datorn så imorgon så kommer det upp lite bilder!

Vi hörs snart igen, ha en fin onsdagskväll! så lovar jag er uppdatering imorgon ;)

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback