oj...

hejpåer.
nu har jag och mutti haft lite söndag-soff kväll som alltid annars, ladda upp lite inför nya veckan.
Dock så gav jag faktiskt upp efter halva Kommisarien filmen som är så kasst dubbad så det går ju inte ens och kolla klart på den! Lite besviken är man.

men jaa.. ny header på gång, detta var det bästa jag kunde komma upp med på 5 min.. Råkade ju ta bort den jag hade innan :S så denna får vara lite nu så länge..

Sova nu, imon ska jag boka tid hos Moa, måste fylla i min färg lite och lägga i lite mera rött, det börjar bli grönt! ;S och det är ingen sugen på så ahh det ska fixas nu i veckan.
jobbar även några timmar imon. så dags och sova nu! puss!


Hittade den sista bilden tagen som blondin.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback