tråkar

hej på er!
sitter hemma nu.. jobbat tidigare idag, mådde piss. Mått illa och haft magkramp större delen av dagen så gick hem efter jobbet, la mig i soffan och kollade självklart på lite Sex and the City och drack lite blåbärssoppa.

Kollade även på fotbollen innan, ja vad säger vi? Ingenting.. inga kommentarer

Det är bättre med mig nu iaf, så jävla tråkigt har jag! ALLA jag menar ALLA är verkligen ute ikväll och festar?!?! eller...? själv sitter jag hemma själv, får nog bli till och ligga i sängen och kolla på film.

förresten. går det inte och nå mig på mobilen så är det inte mitt fel (A) jag kan nämligen inte svara alltid på samtal. knapparna fungerar inte riktigt men det är en Iphone på ingång MUMS! haha.

nähe, ska tråka vidare här...



ses vi imon babe?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback