Dag 1

ouuh vilken dag jag har haft!
började med att jag och Nelly gick runt sjön, och sen så fixade jag ju gymkortet och redan idag så var jag på mitt första pass. Det blev bodypump idag, riktigt kul är det med pass men fyfasiken, det luktar träningsverk här!!!!
man blir så peppad och ger inte upp när det är gruppass.. eller inte jag iaf!
blev även lite simning efter det och sen såklart bubbel!

Imon är det Body Balance bokat. ska bli kul och se hur det är!


Nu är även England planerna igång här. Pratade med Brushan nu precis och resan blir nog av! Ska bli så himla kul och hälsa på honom. men aah bokar kanske i veckan?

Nu ska jag äta lite mat och sen så blir det tvkväll som alltid på söndagarna ;) haha. puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback