tisdag

hello ;D

nu är man hemkommen från hällevik blekinge. eller aah egentligen igår men var så sjukt trött när vi kom hem igår så det var bara och gå och lägga sig. hehe.
blev lite shopping igår ;) kommer bild nedan på en av tröjorna iaf :)

idag då? började med och köra mamma till tåget i morse, hon och hennes polare skulle tll köpenhamn så yey!! bilen för mig själv idag ;) hehe. sen så var jag och körde på gymmet, grymt längesen jag var där.
 
Efter så gick jag och fixade min praktikplats på hemtex börjar på onsdag. var även och fixade biljetterna till balen med. skönt nu börjar allting bli fixat. till student och bal och pubrunda och grejer. shiet aso det är bara 1 månad kvar!!!


Blus med puffärmar från Shackmatt i Sölversborg.
Jeanseleggins från Gina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback