TVkväll

yes som jag sa tidigare så blir det en lugg hemma helg, kände verkligen inte för att göra någonting idag. och så blir det inte heller. bangar nog till och med på efterfest med skönaste folket.

har blivit en hel del tv tittande ikväll. Självklart Robinson 2009, sen även Jag vet vad du gjorde förra lördagen. haha fyfan vad kul det var. synd bara att det går på lördagskvällar. brukar ju inte hålla mig hemma då, menmen aah det vaar vekrligen sevärt!

nu är det ju American Pie 2 på 3an, hehe ( jag är ju med i den filmen) hehe. eller aah. enligt vissa min "tvilling" Tara Reid. hehe. vad säger ni själva ?


njaa.. jag vet inte riktigt om jag håller med ^^


jag vet vad du gjorde förra lördagen visas på tv3

Kommentarer
Postat av: esmeralda

haha jag och love tittade på en film ikväll där hon var med, och vi sa de till varandra. Jätte lik är du inte, men påminner liksom :D

Postat av: Anonym

Tråkigt att du inte kom vi behövde din sångröst och energi (: men hoppas det blir nästa helg kanske (A)

2009-03-22 @ 15:55:20
URL: http://sheslikextasty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback