svenska b

kom precis hem nu, efter att ha varit sjuk nervös inför detta nationella prov så är det äntligen avklarat.
gick faktiskt ganska bra så känns helt okej. skrev en krönika ( som även kan liknas med bloggtext ) vilket jag skriver ganska mycket ;) så det var ju inte så svårt, men iaf, skrev om hur en människas liv formas. om föräldrars inverkan och en förebild som betydd mycket för ens egen utveckling osv.
gick ganska fort, hade tid på oss fram till kl13, jag är ofta den som går i början på prov, vill bli klar snabbt, blir så jäkla stressad när alla andra börjar gå före mig :P hehe

aja, nu ska jag bara packa ihop lite träningskläder och åka och träna! :)
pusspåer!


haha hittade massa gamla bilder härromdagen :P

Kommentarer
Postat av: lisa

wey! snygg du är! ^^,



hur är det med dig nuförtiden?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback