shape up

precis kollat klart på lyxfällan. älskar nästan det programmet. vad säger vi om dagens fall?! hmm.. hon tyckte hon själv framstog som en dum blondin ?! nähe.. inte alls.. aja. man lär sig en hel del ändå. man tänker efter lite extra. du vet väl att du kan testa dig själv på tv3.se och se om du har problem med din ekonomi och är ett fall för lyxfällan.

nähe nu blir det till och läsa lite på svenskan, är sjukt nervös faktiskt.. har lite ont i magen. men visst klarar jag det!!!
imon är det ju även studentfest på kvällen, men njaa. jag är verkligen inte på g aso. jag drar till sofie innan en stund iaf, man vill ju inte sitta helt själv hemma när det är förfest med brudarna :) åhnej!
måste bli bättre på och faktiskt ta lite bilder nu. här i bloggen har det blivit ganska bildlöst sista tiden. och vem orkar egetnligen sitta och läsa igenom allting?!

har en bild iaf, där jag är helt inlove med sminkningen, ge mig vår och turkost! även om det faktiskt är blått som är inne nu ^^haha. bilden är från h&m.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback