ny vecka igen

tiden går verkligen fort, tycker att det är måndagar hela tiden nu. har ju faktiskt bara typ 9 skoldagar kvar innan studenten.
mums på det!

iaf helgen då. Åkte ju till kalmar i lördags morse med tjejerna. hade skitkul. riktigt grymma är ni!
tittade igenom massa vi filmat i helgen, haha skrattade så jag höll på och dö! jag måns henke och lisa körde lite OS i kalmar. riktigt fina filmer aso! HAHAHAHA måste ses!
det blev inget bloggande alls. hade ingen kontakt med ngn annan den helgen, det är alltid så när det är gymnastikevent osv. det blir att man lever som i en annan bubbla :p haha. ´ni som inte varit med om ngt kommer aldrig fatta.
hällevikslägret är precis likadant, man lever bara där utan och tänka på ngt annat över huvudtaget.

aja, nu ska jag duscha lite och sen så käka frukost med mamma och sen dra mig mot skolan.

puss!


uppvärmning

två av den 17 suddiga bilder jag hade på min kamera ;P
haha var inte så duktig på och ta bilder i helgen,
filmade mest. ska fixa lite bilder. kan tänka mig att madde har 20000 ?!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback