malmö tomorrow

precis som på det flesta onsdagar så blir det inte så mycket bloggande.
har skola sen direkt träning, kom precis ifrån hallen nyss. självklart när jag passa så sabbar jag hela axlen så mm underbart nu är den helt mongo, kan inte lyfta en armen över huvudet.. hoppas verkligen det försvinner till imon.
för imon vid 8 tiden så åker jag neråt landet till Malmö och är med som modell i Esmeraldas visning :) ska bli skitkul, vill verkligen se vad hon har tänkt och göra med mig^^ haha vad och hämtade lite grejer nu så. aah ska bli spännande, laddar kameran nu med så bilder kommer och tas!¨

nu blir det en snabbdusch sen lite käk och sen typ sova :) sjukt trött nu. ska skriva en lista på allt jag ska ta med mig med kommer garanterat att glömma ngt, typ batteriet till kameran .. hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback