in the middle of the night..

har allmänt jäkla tråkigt, har absolut ingenting för mig, borde väl egentligen sova men aja.
kollat på desperate housewives nu ett tag coh fick för mig att jag skulle göra en nagelförlägning här hemma så det blev det. Lyckas aldrig hålla dom långa bara. hehe. ska jobba lite på den biten nu, orkar inte pyssla med fransk manikyr och grejer utan får bli ett snyggt ljusrosa nagellack, måste nog införskaffa nya färger. jag vill ha ett mörkblått!

nähe, sov nu snart med kanske. nej förresten, jag ska kolla klart på Stick it. började kollade på den filmen igår,somnade.. så får blir att se klart den idag.

imon då?  jo jag ska till gymmet imon istället för idrottslektion. eller aah hoppas att det varokej nu med min idrottslärare. har egentligen curling imon men njaa. inte så sugen på det, är hellre i gymmet då. dock är jag fortfarande sjuk så fåse lite. efter det så blir det svenskan lektion. nationella ?! :S no idea....  sen är det helg!!

ser fram emot helg oxå! mina sista helgen nu på senaste tiden har varit sjuk roliga. kurser, kalmar träningsläger, nu denna helgen är det ju inflyttningsfest och tävling på gång. ojoj livet leker :)

godnatt på er läsare!


funderar på och färga om håret, dock inte riktigt såhär mörkt, vad säger ni?!
HENKE får inte svara ^^

Kommentarer
Postat av: madde (:

me like, you know it ;)

Postat av: Anonym

Nej sara! absolut inte!!!! :O du ska ha ditt blonda hår :)

2009-03-13 @ 22:37:52
Postat av: esmeralda

oj, haha det var jag!

2009-03-13 @ 22:38:25
URL: http://ndotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback