grym helg!

ojdå inte så bra uppdaterat, har haft en del för mig. i lördags så började jag tim och  madde med och köpa med oss lite koh thai mat och drog hem till tim käkade och började förfesta. sjukt najs! vid 8 halv 9 så drog vi hem till hasse där det blev trevligt folk och massa guitar hero! ökade även skillzen och kör nu mera på meduim ;) HAHAH aja kvällen sllutade sen på oleo. sjukt kul med maddizen (: tack för denna kväll alla inblandade!

igår då, pigg som man var vid kvart i 8 så gick bussen till karlskrona mot Regiontrampetten 09. en heldag med tävling, alltid lika kul! gick skit bra för båda lagen, jag var med och passade det äldre laget och när man stog på golvet och kände trycket när dom körde så aah shit vad sugen jag ärpå  och träna och tävla igen :P iaf det blev en 1:a plats och en 8:e plats för mina tjejer. Riktit bra!!


alla gymnaster från dacke som var med och tävlade :)
bild från dackegymnasterna.se

Kommentarer
Postat av: måns

Den känsla, den känslan:)

2009-03-17 @ 20:05:52
Postat av: sara

Ja fyfasiken månzie ;D sjukt grymt! såg filmen idag btw!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback