godmorgon!

vaknade med solljus och fågelkvitter, kan ju knappast bli bättre?
har fortfarande inte hunnit lägga in bilderna än men vill ni se den kan ni alltid kolla in hos
Esme :)

igår kväll blev en myskväll med mamsi blev ost och kex och sånt där mys i soffan :) idag då? jo jag ska snart ut och gå en sväng hade jag tänkt, sen städa en hel del! det är kaos här, har inte packat upp väskan sen jag var i kalmar förförra helgen typ, och sen har jag en oupackad väska från karlskrona förra helgen och sen ännu en väska från nu när jag var i Malmö så jaa.. jag har lite och pyssla med.

ikväll ´är det ju White night på Oleo, oleoleoleo - där jag brukar leva på lördagskvällarna, men aah fåse om jag verkligen ska ut denna helgen, hade varit så skönt och bara vara hemma. jag har verkligen haft alla mina sista helgen planerade till tusen typ alltid någonting så hade varit gött och bara ha en skönt hemmahelg! tror jag nog att det lutar åt!



frisören och hennes modeller ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback