träningsverk!!

Hallå på er!
som sagt jag uppdaterar här då det händer ngt. annars bara jobbar jag och så.

helgen då, jo, jag robban och måns spenderade lör-sön i gymnasten i kalmar. Efter 9 dagars arbete i sträck så var jag grymt trött, därav ingen större presation, lessen boys.
Blev även lite utgång och gott käk. Tackar för helgen och den grymma träningsverk jag fått stå ut med :P
men det var det värt :)

ikväll så kommer papi med familija hit, vi ska grilla lite och så. Mamma och bröderna är i båstad hela veckan så jag är all by myself. Så najs med lite folk då och då. även om det är grymt skönt och vara själv.

puss!

Kommentarer
Postat av: mamman

snart är det slut på friden, vi kommer hem imorgon,kram mamman

2009-07-18 @ 12:06:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback