oj!

shiet, jag uppdaterar nästan aldrig här längre och har nästan mer ´visningar än någonsin :S ?!
vad är detta lixsom..haha.. ehm aah,
fredags kan vi väl berätta lite om?!

ehm jag jobbade som vanligt, slutade vid 18 då kom min flickvän Henks :) som flyttat till norge på halvtid. Vi drog självklart till allas vårat McDonalds! hehe. Djupa konversationer och sådär och fick för oss att vi skulle ut på kvällen - loft kanske ?! japps så blev det.

Hem till mig och kirra massa, bytte om och turades om om hårspray, puder och speglar. haha. love you henks - de vet du!

började utekvällen på Lagerlunden med lite skönt folk och sen till Loft aka. terassen :P hade en grym kväll! Så jävla kul. Hem till mig och sova, båda somnade grymt snabbt vill ja lova. Sen var det bara upp dagen efter fixa till sig lite och sen till jobbet.

Nu sitter man hemma, grymt seg och trött! Räknar dagarna fram till helgen. bara 5 dagar jag behöver jobba sen blev det party hos Eva och sen lördag-söndag kommer bli grymt eller hur boys :)? wohooo :D TAGGA :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback