tv-problem

jag orkar verkligen inte städa! det ser för jävligt ut här men naae.. usch nu är det så mycket så jag inte ens orkar ta tag i det... det får bli en annan dag helt enkelt!

hmm.. då är vi snart framme vid kvällens dilemma^^
kanal 5 visar Trollkarlens hemligheter som börjar 21.00 det hade ju premiär i söndags och hade då hela 650 000 tittare! ;) de ni. jag har alltid varit sjukt imponerad över trolleri och grejer så vill inte missa!

medan då tv 4 visar kl 21.00 den sjukt bra filmen National treasure. Madde och jag såg den på bio och shiet ja, älskade verkligen den!  hahaha. så vi får se lite ;p blir nog först trollkarlen sen så byta lite fram och tillbaka! där har vi det :) mouhaha.


Trollkarlens Hemligheter, kanal 5 21.00

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback