Samantha

Snart dags och sova, är lite seg och trött efter mitt första träningspass på gym sen sommarn 2005!!! om man då räknar bort de få gånger man hängt i gymmet på skolan. haha.

morgondagen då, madde och jag kör ett förmiddagspass efter det så ska jag möta upp Sofie och hjälpa henne med hennes bloggdesign, Sofie har skaffat blogg,adress kommer upp imon ;) haha.
efter det blir det hem och städa lite och sen så åker jag ut till ingelstad imon och är barnvakt åt sysslingarna. lär nog bli singstar & lets dance ?! haha , tar med mig datorn så blir lite bloggande imon med.

Imorgon börjar ju även en ny serie, och ni som följer bloggen vet att jag är beroende av serier, frågan är om detta kommer bli en nytt beroendeframkallande serie, vi får väl se imon. Samantha börjar kl 22.40 på Tv4.




Kommentarer
Postat av: madde :)

jasså? då kanske det är den jag ska ta o ladda ner och inte lipglos jungel? ;) haha tack för träningen idag imorgon fortsätter vi början på våra nya friska liv ;) <33


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback