Morgonyoga

Idag var jag uppe med tuppen och var faktiskt på mitt första yoga pass med madde vid kvart över 7. Morgonyoga som inte var så ansträngande. Det var mer vakna och sträcka ut sig, riktigt skönt. Det var jag, madde och en annan på hela passet. Haha. Tre morgonpigga själar på About balance. Men som sagt, jag tycker faktiskt att det var värt att gå upp tidigt för att vakna till riktigt! Känns verkligen som en bra start på dagen.


Efter yogan så gick vi och käkade lite frukost på hemligt ställe. Gott, men ganska onyttigt! Fast det är vi värda.. lite onyttiga får man va ibland.


Sitter just nu och bloggar på Askelyckan som ligger precis jämte gymmet. Ska till tandläkarn om ungefär en timme så. Orkade inte sitta och vänta på gymmet, och stan har ju inte öppnat än så, fick bli och vänta här.



tur att man ser pigg ut iallfall.... inte :P haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback