hemmakväll vs utekväll?

yepp. nu har jag legat hemma hela kvällen.. bortsett från de 20 min jag var och handlade på Willys.
lite smått deprimerad men ändå.. nej, ganska skönt och ha en hel helg för sig själv utan och göra speciellt mycket.
det sista helgerna sen så länge jag kan minnas tillbaka så har jag spenderat mina lördagkvällar ute. oh visst det är där jag trivs, det är på dansgolvet med vännerna jag har så sjukt kul aso! haha.

men nae, denna helgen blev det en lugn och skön lördagkväll hemma i soffan med popcorn och glass och en jäklar massa avsnitt av sex and the city. halva säsong 3 och halv 4 an är nu done!

så nu kan jag väl inte annat än få drömma lite? om  sisådär en 20 år är det så jag vill ha det! så kommer det alltid att vara ;P okej kanske inte hela sex and the city kakan, men en del av den iaf ?! jag vill ha delen där vänner och party ingår där kärriären inte betyder allt, ( som det faktiskt är nu...) där tjejsnack och shopping är vardagsmat.

undrar egentligen hur många som faktiskt har det så. hur många som hinner med allt det där? inte bara jobbar och gör allting annat hela tiden. det måste väl finnas tid för och kunna umgås med sina bästa vänner om 20 år eller ?!?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback