självklart finns det sann kärlek

Jag är personen som tänker mycket, får dock inte alltid ner det jag vill i ord, det blir inte som jag vill.

Jag påverkas och tänker mycket på det som händer, kan inte släppa taget om något, jag kan fundera på saker och ting länge innan jag släpper det.


Som efter igår att jag sett dagboken, kan inte släppa det, ni ser ju själva klockan är 02.00 nu och publicerar inte detta inläggen direkt. Utan detta är skrivet tidigare som sagt. Jo filmen då, ni som sett den måste också ha funderat och tänkt kring den.

Finns det en sann kärlek? Finns det en person du kan älska hela livet?


Det som är lite kul med detta är att jag fick frågan ställd till mig för någon vecka sen. Av smp, kommer nog  att publiceras i tidiningen på fredag kanske, om inte ännu några veckor frammåt. Iaf, frågan var då  - finns det en enda sann kärlek?

Direkt började jag tänka, hum.. finns det verkligen det?! Började tänka massa och faktiskt började jag  tveka och tänka njaa.. sånt är bara på film. Det är sånt man bara drömmer om.


Men klart att det finns en enda sann kärlek, att det finns en enda person som är rätt just för dig, en person du delar hela livet med. Jag har själv bevis på det! Jag har mormor och morfar, dom är levande bevis på att det finns en enda sann kärlek. Att man kan älska en person hela livet, jag beundrar dom så mycket, dom har varit tillsammans sen alltid och fortfarande är dom som nykära tonåringar! Hur många par är egentligen det idag? Njaa.. inte så många.


Så självklart finns det en enda sann kärlek, en kärlek som varar livet ut, en person att dela allting med, självklart!


Kommentarer
Postat av: madde :)

En sann kärlek behöver inte vara en kärlek till en mot part utan det kan också vara en sann kärlek till en vän som man vet kommer finnas där år in och år ut kanske kommer man till och med sitta i gungstolen med denna vännen på ett flott pensionat i spanien om så där 70år? Eller? för om det är så att sann kärlek finns för vänskap med, i så fall är du min sanna kärlek! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback