Modell ;)?

hemtat hem halva min familj för en liten stund sen. man får ju agera chaffis dåva.
lugnt eftermiddag, kollat på massa desperate housewiives, helt inne i det nu :D hihi, allt jag alltid ska bli lika beroende är ju konstigt^^ hehe

lisa tittade förbi en stund innan med vi planerada upp tävlingarna lite och sådär så nu är allt sånt klart, riktigt skönt nu är det bara och tuta och köra!

jo som sagt, esmeraldas planer då ;P hon ville ha modeller till ngt hon gör nere i Malmö. med framtidstema ?! eller hur var det ;P rätta mig nu om jag har fel :P jo iaf så då frågade hon om jag ville komma ner och ställa upp ohja! såntär ju as kul galen håruppsättning och make up! klart man kommer :)

nu iaf, mera DH och sen sova :D  godnatt läsare!


haha hittade denna bilden på bdb då jag och sofie var ufos ;P

Kommentarer
Postat av: esmeralda

japp precis så är det :)

2009-02-27 @ 00:05:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback