inte en vanlig

nej det är inte en vanlig söndag idag.
hade det varit det så hade det ju varit måndag med skola imon. men nej!
lov ju! så underbart skönt.

idag var det ju träning, eller det brukar vara, när vi kommer till hallen så är det pingistunering?! så nope blev inget med det. hade då två gymnaster som ändå ville träna så erbjöd dom och vara med på killarnas träning som är efter våran.
åkte då istället och tränade på gymmet med madde. Cyklade 1 mil. lite svettigt, ohja^^ haha
sen efter det tillbaka till träningshallen för och vara med mina två gymnaster som inte vågade träna själva med killarna. riktigt bra kört tjejer aså!

nu har jag precis städat av köket lite och lagar mig lite mat, sen blir det en garderobsrensning :)

måste ju tacka alla för en sjukt najs alla hjärtans dag igår!


min packning till hällevikslägret för typ 3 år sen :P hehe.. Vill bara packa allt nu och åka ner!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Var det allt?!

2009-02-15 @ 19:41:22
Postat av: Anonym

it was ;P haha

2009-02-15 @ 20:25:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback