älskar slappa kvällar..

jaa egentligen är det kasnke lite deppigt och ligga hemma en fredag kväll.. men jag orkade verkligen inte göra ett skit!
jobbade ju lite idag på eftermiddagen och sen gick jag hem, käkade lite mat med familjen och sen så kollade jag och mami på lets dance och en fiilm , as bra faktiskt, dont say a word.. tro jag den hette (A)

nu blir det vänner som vanligt(: hihi inne på sista säsongen ju. sitter just nu och kollar på lägenheter faktiskt xD haha. sjukt sugen på och flytta hemifrån. men njaa...det dröjer minst 3 år till!! MINST....

sovgott med er!


lite kortspel på förfesten i torsdag,
alla precis inkomna från skidbackarna och redo för after ski ;) 
hahaha!! xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback