Heej alla glada bloggläsaare!!

Idag har jag fixat en grillfest i samband med min 19-åriga födelsedag. Jag har fått en massa fina presenter, dock var den svarta dildon jag fick av min kompis ture höjdpunkten. Vi åt och drack ända in i kvällssnåret alltså nu. Jag måste erkänna att det blev lite för mycket... mat alltså. Helt enkelt en fest folk sent kommer glömma. Alkohol, kvinnor och mat.. Vilka andra ingredienser finns det i en lyckad födelsedagsgrillfestendagefterjagegentligenfylldeår? Om du hitills börjat reagera på mitt annorlunda skrivsätt så vill jag bara tillkännage att jag för tillfället är lite bakom flötet och såg detta som ett utmärkt tillfälle att visa mitt sanna jag. Hoppas mitt avslöjande inte påverkar mina läsarsiffror då jag får bra betalt i annonspengar, precis som idolen BlondaBella..

Puss och kjamizjar '

Fru Färdigh

Kommentarer
Postat av: Tonårsliv by Leonora - Rösta på veckans blogg!

Hoppas du får en härlig dag :)

allt väl?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback