grott igen ;s ?!

ojdå. dålgit mde uppdatering här ser jag.. gårdagen sprang jag faktiskt runt sjön sen städa en massa! sjukt duktigt var jag.

dagen då!? jo var ju en sväng i ingelstad i morse och kollade in mina sysslingar som hade Abba show på deras skola. Påmminer mig så sjukt mycket om musiksamlingarna vi hade när jag gick på östregård. ååh vad jag saknar det! sen en sväng till skolan efter att jag varit och shoppat massa på stan. hittade faktiskt en ny vårjacka. bild kommer ;)

ser faktiskt ganska ljus ut nu med mitt praktikproblem. hoppas vekligen att det löser sig. får veta det imon! så imon blir det skola för hela slanten, ska gå runt sjön i mon bitti innan och sen till skolan.

hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback