Ooupps...

ajdå.. det var ett tag sen jag var här ( igen ) inte bra inte bra .. haha
ehm har hänt massa saker sen i lördags, eller har haft en del för mig så har helt enkelt inte hunnit blogga. shame on me! i söndags så var ja hemma hos madde med alla våra gympabarn sen på kvällen var vi på bio
såg filmen MUMMY. om det nu stavas så?! ;P ehm sen så sov madde här och sen var det ju skola igen på måndagen.
hade projektarbete första lektionen och behövde inte vara där så jag och madde åkte och köpte nybakade frallor och käkade god frukost! sen så måndagen blev det även och kolla på WANTED, ny film som kommer på bio snart ;) haha

tisdagen var vi i helsingborg med skolan och gick vilse i 2 timmar!!! värsta i mitt liv. haha gick 1,8 mil den dagen!
på kvällen sen när man kom hem så var det bara till och sätta igång de nya avsnitten av ONE TREE HILL & GOSSIP GIRL. ojoj vilken kväll lixsom.

igår onsdag så vare skolan sen träning så fullt upp då med. idag är det projektarbete igen så ligger hemma och skissar lite på källarn.  imon är det fredag!!det tycker vi om, ohja!

men återgår till arbetet nu. återkommer! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback