i'm that star up in the sky ...

vi ger helgen 5/5 . haha
Började i fredags så förfestade vi hemma hos Sofie. lite folk rätt chill och sådär . sen så åkte vi till ngn fest på hovshaga... ingen höjdare direkt så efter ett tag där så tog vi taxi in till stan igen och jag och sofie gick till grace och dansa järnet :) sjukt kul! Efter det så blev det efterfest på norra esplanaden hos Joel med lite folk. hem till sofie där vi slocknade ganska snabbt runt halv 5 tiden. haha

igår , lördag så blev det till och stiga upp och sen dra oss ner till stan och fixa lite present till Mogge som fyllde år ju!
Vi köpte ett uppblåsbar får till honom... hmm undrar var det tog vägen igår: O ?! haha.
iaf sen på kvällen satt vi och käkade tacos och grejer och sen så började vi festa och sådär. gick ner till stan och stämplade in på Oleo och sen så tog vi en snabbvisit på båten jag och sofie "letade efter toan" haha. efter det tillbaka till sofie och sen så festa vidare lite och sen ner till oleo och skaka loss som bara den . sjukt kul :)
jag och elin ägde ju lätt ett av dansgolven iaf! när oleo stängt och vi kommit ut och sådär så mötte jag och sofie upp victor på napoli. sen så tog han taxin hem och vi hänkade på en bit sen gick vi hem till sofie käkade lite kladdkaka och sen  somnade sjukt gott :) 

kan lova er att det var GANSKA segt och stiga upp idag vid 11 tiden, träningen började vid 12.. vi säger så här.. man var inte på topp i morse vill ja lova. 

Nu har jag precis kollat på wall-e. Söt film :)
Det är kanske det jordens befolken borde göra?! Hoppa på ett rymdskepp och vara borta några år och låta jorden återhämta sig ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback