fredag är ändå den dagen som är bäst! ;D

det är sjukt vad en vecka går fort!
Jag och Madde hade iaf hur sjukt kul som helst igår ;D fick ju ett litet ryck tidigare i veckan och bestämde oss för en madde-&-sara-mys/party-kväll och gott folk det vill ja lova, allt var på topp.haha.
dock lite segt och stiga upp idag kanske men vafasiken! åkte in med apelsinen till stan och hoppade av vid stationen och tog bussen hem fixade mig snabbt som fasiken och sen så tillbaka till skolan. tror ni inte jag missar bussen eller och cp-cyklen står på skolan.. bara sitta och vänta. Kom till idrottslektionen när det var en kvart kvar. BRA DÄR!
hade lite svenska sen så var även denna skolvecka slut.
sprang ner på stan och köpte en ny dagcreme från Loreal fåse om den är bra :) sen även en lila sjal :)

snart är det jobb och sen ikväll så blir det mys med chokladfondue med Malin och Nelly på söder. Blir nog en och annan film också kan jag tänka mig :)

Imon måste jag städa lite här hemma, hoppas på och sätta upp barbordet snart eftersom det bara just nu ligger på ett par stolar. haha. vill få iordning lite här  nu!

Ha en bra kväll gott folk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback