Dollhouse

blev inget det där med och sova och absolut inget med städandet.
istället har jag suttit och försökt komma på massa ideer till vad jag ska göra på IVÄn. har lite grejer på gång nu.
nästa gång blir förhoppningsvis skorna klara och kasnke även lampan. dock inte så troligt.
men iaf efter det så börjar jag nog på ett nytt projekt. Att göra om ett dockhus. tapetsera och måla om och fixa nya möbler osv. Ska faktiskt bli hur kul som helst. det är ju ändå inreda jag vill göra inte bygga möbler!

har även suttit och tänkt lite på vad jag måste fixa till rummet nu, morfar kommer på fredag med borrmaskin och då sätter vi upp barbordet som fortfarande just nu står på ett par stolar. haha. sen då ska jag nog försöka skaffa ett skåp av något slag med helvita släta luckor och ha på väggen . typ köksskåp med ändå inte. Sett att IKEA har något i den stilen jag letar efter :) så det blir kanske en tripp dit!

men aja nu är det dags och sova iaf. Inredning hela dagen imon. SPACE FEVER :)



Brooke's dockhus från One Tree Hill :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback