airbrush

avsminkad och rosa pjamas. ska snart gå och lägga mig, men tänkte skriva lite snabbt här först.
idag så hade vi föreläsning om airbrush. ni vet sån där liten spruta som man typ lakerar motiv och sånt med på ex bilar och sådär. det har vi gjort idag i skolan , sjukt kul faktiskt!
synd att man inte hade en sån hemma :(
efter det så blev det inredning, dock inte så mycket med det så det blir stenhårt arbete imon med .

just det, jag mamma madde och marina var ju i ullared igår och shoppade lite. hittade faktiskt hur mycket somhelst! :) lite kul, så packade upp allting ikväll satte upp alla nya ljusstakar och sådär. så sitter just nu med typ 1000 ljus i rummet, så sjukt mysigt :) gillar hösten. sitta och mysa med te och ljus och en bra bok! just nu läser jag  - en shopoholics bekännelser. har precis börjat så kan inte säga så mycket om den än , men det kommer väl de med.

imon tänkte jag ta en garderobsfotografering, köpte ju lite i Båstad och även lite av det jag köpte igår.

men nu är det dags och sova. Puss & Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback