TJO äntligen tillbaka :)

nu är man tillbaka, har haft sjukt mycket sista tiden så har inte ritkigt funnits ngnting för och blogga. men ska bil duktig igen. att blondinbella ska ta efter mig ?! bara för jag tog en bloggpaus gör hon med det t-t-t-t-t. haha har ni förresten hört det nya, nu har hon hyrt Tallink Silja Line färjan där hon ha sin 18 års fest! haha.. jaja om man ändå hade cash...

idag väkte sofie mig vid tio över 8. skolan börjar 8! ehm kom dit en stund senare och senjobb direkt efter skolan.. aso herregud jag kommer va utbränd när innan jag är 19. det är skola, jobb, träningar osv. hoppas jag överlever till studenten iaf ;) haha. nejdå det är faktiskt inte så farligt. man orkar, man är ju ung!

jag har länge lovar att det är ny design på gång och det är det faktiskt, men precis som bloggen så har även designen legat nere ett tag men det kommer! :)

men nu , maaaaaaaaaaaat! :)

slänger in en bild från party helgen :)


såååå frääsh ;P

Kommentarer
Postat av: madde (:

jag var också meeed ! men ej på bild (A) hih i<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback