oth!

ska man komma tillbaka ska man göra det stort ;) så varför inte ett inlägg till lixsom ?

ehm jo tisdagar är mina seriedagar :D nya ONE TREE HILL & GOSSIP GIRL & PRISON BREAK helt underbart, gäller och ladda upp med lite chocklad osv. och sen glutta igenom veckans nya avsnitt! ngn mer som är sjukt beroende av serier ?! haha. ehm innan man lägger sig ska man dra några avsnitt av Vänner oxå och sen just nu så läser jag faktiskt Mias Hemlighet. ojoj vilken kväll de varit ;) haha :)

Godnatt läsare!   ps. det är ganska kul faktiskt , även om bloggen "legat nere" i över en vecka är det ändå MASSA folk som är inne varje dag! Gör mig glad faktiskt! :) PUSS PÅ ER!


Så ska min son vara, precis som Jamie ;D så underbar unge!

Kommentarer
Postat av: Ellinor

håller verkligen med vem är sötare än james scott ?

Sara, du och jag kan åka till North Carolina o sno hem honom. Kram

2008-10-19 @ 15:40:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback