måndag

jobb större delen av dagen, kollat lite på vänner ikv och mer ska det bli, ligger  i sängen nu, as trött. men ska dra några avsnitt till och sen sova.
imon då blir det nog upp till media market och köpa ny digitalkamera och sen jobba på kvällen.

har även gjort lite andra planer för veckan :) återkommer det med de i veckan så får vi väl se vad jag har för mig.

måste ju berätta om den najsiga lördagskvällen med. Började med att Tim mötte upp mig efter jag slutat jobba vid 8 så stack vi hem till mig och fixa till osslite och käkade och sen så körde vi till jobbet och hämtade Eva, mötte upp Hampus vid Oleo och sen gick vi hem till han och förfestade, sen ner till Oleo åhja, fan va kul vi hade!  haha. måste vi göra om! Vilket vi faktiskt ska på lördag. Eva då jäklar!! ;D fast vi dissar minnesluckorna denna gång. HAHa -

vänner sen sova hörrni! pyss :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback