Live your life

då är man 2700;- fattigare men en digitalkamera rikare!

mamma körde upp mig till Media Market så vare dags för kameraletning och ja, jag hittade en ganska fort som jag verkligen ville ha. Bestämde mig för den och då hade dom den självklart bara i svart, jag som hittat den på nätet i rosa:D haha. ehm ja, pratade lite med killen i affären om och beställa en men mja.. skulle ta ca 2 veckor. då kommer en annan tjej och säger att dom precis fått in en as snygg ny kamera i rosa!, Vilken tror ni att det är !? JO den jag kollat på!! :D så jag fick min rosa färg iaf :) haha, har alltid sån jäkla tur!

så jaa ;D den är på laddning nu så ska leka lite snart med den, vid 16 är det jobb som gäller, jobbar till 20.45. sen ikväll ska jag göra en pumpa :) eller kanske att jag hinner och göra den nu :)

ses!





erkänn söt  ?!!

Kommentarer
Postat av: madde (:

FAN VAD SNYGG!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback