snodde lite tid

vid lillebrors dator! haha.
men som sagt, ni behöver ju inte förvänta er så mycket nu framöver ;P men det kommer och har lite grejer på gång ;) haha :) ehm idag, var i skolan och gjorde absolut ingenting. kom hem och käkade lite snabbt och sen gick jag och simmade med Nelly :) Tack stumpan!

idag har jag även lyckats ta sönder min mobil. Tappade den i golvet så skärmen cpade sönder och gick inte och starta. Så den är på lagning nu så är mobillös ett tag ifall ni undrar varför det inte går och få tag på mig ;P haha. kanske har ngn gammal ngnstans jag kan ha så länge. fast ändå , ganska skönt och inte ha ngn mobil. men FAN nu kom ja på. MÅSTE fixa en snart , datorkillarna kommer ju och hämtar datorn idag och dom ringer mobilen . FAN !! aja. måste fixa. hörs!

puss!

här kommer partybilderna från helgen ;P HAHA


                           



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback