sex and the city och koh thai!

japp jag fick som jag ville :D mamma kom och hämtade mig så åkte vi ner till Koh Thai och käkade :) sen gick jag bort till malin en liten stund på Duka Home där hon har sin praktik nu. Hittade  sen en klänning på lindex. hur söt som helst :)
kommer kanske upp senare under dagen. även bild den klänning jag köpte igår.

nu har jag precis kommit hem från media markt där jag faktiskt köpte Sex and the City filmen :) kollade även på boxen men önskar mig den i julklapp ist. Vill ha den på riktigt, inte bara nerladdat på datorn ;P hehe.

Önskar mig även alla boxarna från One tree hill om ngn vill ge mig dom!! TACK!

så nu sex and the city och sen ska jag träffa pappa och gå och fika lr ngt. och får ju inte glömma studentfesten ikväll tema är Glow, man måste vara vitklädd.. hmm ska se vad man kan hitta för vita grejer i garderoben ;P har dock inte spikar 100 än om jag ska dit eller inte. men det lutar åt att det blir så.

puss!



Tema Glow ikväll, Grace Nightclub!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback