Kalmar

efter mycket om och med så kom jag iväg till kalmar, robban och måns hämtade mig på stationen och sen vare bort till Gymansten. Chillade hela kvällen och hade lite deep talk till 4-5 inatt ?! höll inte riktigt koll på tiden. upp vid 9 idag och dags för lite träning, man var väl inte riktigt på g men kidsen tränade  lite iaf ;P 
blev lite hoppande på trampolinen, det var väl de hela för min del. sen så åkte jag bussen hem med måns kalle emelie
och petter :) hade även litedjupa samtal där ;P hhaha EN motorsåg, det säger väl alla?!!? ja okej, alla utom petter & kalle ;P haha. men nu hemma, har precis käkat lite så dags och slänga igång lite Vänner och sen sova. 

tack för i helgen :)  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback