Julmusik!

ojdå , visst inte varit här så mkt ;P som jag alltid säger, jag får väl helt enkelt jobba på det :P
igår blev det ingen utgång, jag orkade verkligen inte och känner mig inte heller helt 100 så jag och mammsi var hemma och käkade lite gott och tog det lugnt istället.

idag då, blir nog lugnt även idag, har lite och plugga på så det är det som är på schemat. sen även lite städning, nu har det gått för långt igen. haha det ser verkligen hemskt ut!

ska även lädda upp lite bilder och filmer från Trippelcupen så tjejerna kan kolla in succen! dom var verkligen grymma.

men nu städning till julmusik! Har ju gått runt på ikea nu i 4 veckor där det spelats julmusik ett tag och ja, fasiken vad mysigt det är när man går där inne och nynnar lite till musiken. Jul! längtar efter  VIT snö och jullov :) Julen är så mysig, får mig alltid och tänka tillbaka när jag var liten. vi bodde i räppe :P så fort jag hör julmusik tänker jag alltid tillbaka dit :)  klä julgranen osv. vakna på morgnen och det snö och ljus överallt och sådär. Mysigt !? JA :)!

återkommer under dagen.

 

Posade lite som jultomte för några år sen ;P haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback