BABY nr 2 är tillbaka

yes idag kom äntligen telefonen tillbaka igen. så nu är alla mina prylar lagade och sådär. haha.
väntar nu bara på att kameran ska gå sönder. dock haft den i bara någon vecka, mina grejer brukar ge sig efter några månader har jag ju upptäckt  nu så kanske klarar mig ett tag till. haha.

ehm idag Ikea, lugnt som fasen, bytte lite lampor och skruva lite skåp.
ikväll ska jag faktiskt kolla VÄNNER, som jag längtat, har ju inte kunnat nu när datorn varit borta, men nu Back to normal! hihi.

sa jag förresten att jag fyndade på Ikea i går :D köpte ett påslakan och 2 örngott för endast 70 ;- hadei vanliga fall kostat 299 ;- det kallar vi KLIPP va ?! :P haha .

men lite käk och sen Vänner och lite te :D MUMS! och absolut inte glömma NATURGODIS :D 


min är dock lite repigare än den på bilden.HAHA
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback