Vattenkrig på hvd

Vaknade på rätt sida idag och kände att jag verkligen hade dagen framför mig , till och med tapetseringen gick bra idag ;D går faktiskt frammåt nu, dock kanske lite sent . Blev lite underhållning under tapetseringen med, jag malin alle tom och mogge körde på lite vattenkrig inne på hvd.. Blev blött, lite för blött kanske. Haha. aja. efter det så skulle jag vidare, hade ju körlektion idag igen. Gick väl bra så nu är halkbanan bokad. Tillbaka till skolan för och ha lite bildhuggeri, gick väl bra det med faktiskt, blev nästan klar med min grej. Efter skolan gick jag och esmeralda ner till stan och kollade runt lite, träffade på marcus och ellen och gick och käkade och tog en glass och lite så. trevligt (: 
Gick och köpte mig en godispåse på hemmakväll eftersom kvällen består av lite plugg så kände att jag kommer till att behöva det. men det blev ist att man landade i soffan, måste ju kolla nu hur det går för sverige om hon kommer vidare till finalen av eurovision song contest eller inte. Hon var väl segertippad så det hoppas jag inte blir några problem!

men tillbaka till tv soffan nu!

image41

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback