Vad är det egentligen med dessa bönder ?!

webdesign på shemat idag, gick faktiskt bra typ första gången jag verkligen jobbat och fattat vad jag håller på med. haha, aja sen natur då vilket inte är lika lockande men var bara där en stund för jag hade ju körlektion sen, vilket gick helt okej. det var sjukt längesen jag körde på skolan och det kändes. får jobba lite på det asså , ska iof dit redan imon igen. sen så kom jag tillbaka och hade lite samhäll, det är typ en av de lektion som jag gillar mest.
slutade skolan då och då stack jag direkt till jobbet. Kom hem och satte mig med matten, vi har slutprov nästa vecka på fredag vilket inte känns så stabilt aso. jag har typ glömt bort allting och när man sätter sig igen så blir allt bara en smet i huvvet. usch, får plugga gärnet nu så jag klarar det!

Bonde söker fru, programmet som börjar nu igen och som alla typ sätt ngn gång ?! vad är det egetnligen som är så speciellt med de. Varför just bönder, varför inte Kontorsråtta söker fru? Eller tandläkare, vafan som helst.

aja.. sova nu är sjukt trött. Imon är det tapetsering och bildhuggeri och körlektion på schemat. även en hel del plugg ;(


image40

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback