Söndagsfika

Vaknade på rätt sida och fick ett ryck att jag skulle ut och springa.. Men kom på att efter den lilla runda jag sprang så har jag nog SVERIGES sämsta kondition.. aja kom hem igen och satt och käkade frukost utomhus på baksidan, rikitigt skönt faktiskt. efter det så åkte jag och mamma ut till min gammelfarmor och hälsade på och satt ute i det fina vädret och fikade och pratade :)




Nu i eftermiddag blev det träning med tjejerna och sen så lite chill bara. Studsmattan lekte vi lite på jag och brushan. annars lugnt. Har även börjat rensa i mitt rum nu. Ser ut som kriget och inom kort är det stora förändringar på gång :) längtar tills det blir klart. och det blir det förhoppningsvis nu i bröjan av sommarn (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback