skolan

igår så blev det inget inlägg. kom hem efter att jag jobbat och somnade på soffan så orkade faktiskt inte sätta mig vid datorn. iaf var i i skolan och vid kvart i tolv så kom mamma och hämtade mig för jag skulle ju till läkarn och kolla upp en leverfläck som jag har på kinden som blivit lite knas.. Men tidigare på dagen så kliade den som fasiken och sen så bara ramlade den bort. Så vi ringde dit och då tyckte dom inte att vi behövde komma dit så jag och mamma åkte ner till stan och fixade lite grejer. HIttade ett par jeanse på gina. Jag som hatar och köpa jeanse. det är det värsta jag vet. usch. men det blev ett par där iaf. sen så sprang jag in lite snabbt på body shop och köpte mig ett AS BRA läpp balsam. kostar 95 kr lite dyrt för den lilla burken kan man tycka men det är sjukt bra, så det är verkligen värt det! Var även på kicks och köpte ett nagelset som man kan limma ihop naglar som har gått av osv. så satt ochpysslade med det lite igår och det blev faktiskt jätte bra. Naglarna är tillbaka och ihop så det var ett ritkigt kap!
Lämnade även in mobilen på reparation på telia.. usch jag har knappt haft den i 3 veckor och redan har jag lämnat in den,inte så bra. Högtalaren rasslar som fasiken och ena knappen har spruckit.. inte bra inte bra så. men men den kommer väl tilbaka hel snart hoppas jag!

                          

nu sitter jag i skolan och har engelska lektion, det är meningen att man ska skriva ett CV, vilket jag har jäkligt svårt för så det blev att jag loggade in på bloggen ist och skrev lite. Hade idrottsprov idag, gick väl bra, kändes inte som det var så seriöst, men. annars är det lugnt. ska ner en runda på stan med sofie och esmeralda sen innan jag ska hem och plugga :( hörs senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback