Omklädningsrum

var ju som sagt en super snabbis nere på stan idag och står inne i omklädningsrummet och jämte mig så är det två tjejer som antagligen provar en hel del kläder. Två unga tjejer kanske 14 typ. och den ena säger
- asså ser du hur fet jag är eller. kan inte ha dom här kläderna osvosvo.. jag står inne i min lilla hytt och känner hur det börjar koka inom mig. När jag är klar och kommer ut ur omklädningsrummet så är även de två tjejerna klara och båda två är verkligen PINN SMALA !! Det finns inget fett ngn stans på deras kroppar. Åh retar verkligen sönder mig på sånt ! men men vad ska man göra lixsom. Dagens Ideal är helt klart knasigt!!


image36


Men nu ska jag dra mig mot teleborghallen. Träning med flickorna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback