Nyheter ;)


jaa inte för mkt kul inlägg sista tiden kanske. Men här kommer iaf en uppdatering på de sista dagarna. Valborg spenderades hemma hos nelly med massa kul folk. Riktigt kul faktiskt ! (: så det var lyckat.

sen har vi ju då min lilla make over. Bild nedan ;) som ni ser är jag Blondie nu igen. och jag trivs ! haha. Känns skönt och vara tillbaka till sitt vanliga jag. Jag vet fler än jag som håller med mig. haha.

idag har det även införskaffats lite på stan. Var och kirrade en ny mobil, slänger in en bild på den med! Sååå söt ;)
även hittat tjockiströja på H&M och ett blått linne på gina. inga bilder tyvärr. menmen. Ikväll blir det kanske utgång med Victor och Jacob bla. om dom inte bangar ut så att säga ;P haha. aja vi hörs ;)

                        


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback