New week

Måndag ja. Första dagen på en vecka som kommer att innehålla en hel del. Kalendern denna vecka är sönderkladdad ungefär. Idag måndag så fyller ju som sagt lillebror 16 så det blir kalas för han.


Tisdag: Såpabandy med skolan och sen första dagen på jobbet! Önska mig lycka till :)

Onsdag: Ska till tandläkarn och se vad dom  säger om tandställningen, hoppas verkligen jag får ta bort den snart ! Sen blir det träning på kvällen med tjejerna!

Torsdag: Nationella Prov i Engelska, Egentligen Dans på kvällen men ska jobba ist.

Fredag: Jobba igen ;P

Lördag: Är ju modellcasting i Karlskrona blir nog tyvärr inte att jag åker dit men hade varit skit kul (:
Söndag: Utbildning inom gymnastiken och sen även träning direkt efter det.


Ser fram emot veckan faktiskt. Känns inte tugnt alls faktiskt att det är en del och göra. Jag tror att när man har mycket att göra lägger man upp tiden på ett helt annat sätt än veckor då man inte gör ett skit och tiden bara rullar iväg åt ingenting. Har man mycket och göra så gäller det verkligen och planera och sådär. Men nu ska jag städa upp det sista i rummet innan kalaset börjar.


Kommentarer
Postat av: Marina

Hallå där snygginig!

Lycka till på jobbet!!!

2008-05-12 @ 18:52:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback