Lyckad kväll som fan ! :)

jaa gårdagen då. Jag och emma satt och chillade lite hemma hos mig innan vi stack ner still stan. Planen var ju då loft. Ställde oss i kön och direkt när vi kom fram så var det ju en tjurig vaktf*n.... så hon bah du kommer inte komma in. blablabla... då trodde jag fan att kvällen var över. men emmas lille "man" ;) fixade allt så vi kom in helt utan problem. Grejt (: Shakeade lite, trångt som attan var det men till slut hittade vi Lisa iaf. Efter några timmar där inne på loft så gjorde vi en klassiker. McDonalds. m-m-m den satt fint den. Kom hem vid halv 4 tiden och somnade direkt, som en av-knapp. Idag då så började jag jobba vid halv 11 så det var bara upp och hoppa pigg som man var ( inte ). men det gick finfint. Kom precis hem nu så väntar på att maten ska bli klar och sen så ska jag duscha och fixa mig och sen är det bara och dra vidare. Ikväll blir det Oléo med Flickorna. ska bli skit kul (: imon mår man prima! :D hhaa Får ju inte heller glömma att det faktiskt är melodifestivalen ikväll! HEJA SVERIGE!

HA EN BRA KVÄLL ALLA :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback